PRH:n asiakaspalvelussa rajoituksia to-pe 16.-17.3.
Osa asiakasneuvojistamme on koulutuksessa torstaina ja perjantaina 16. –17.3.2023, jolloin puhelinpalvelumme saattaa ruuhkaantua. Käyntiasiakaspalvelu osoitteessa Sörnäisten rantatie 13 C, Helsinki, on kokonaan suljettuna perjantaina 17.3.2023.
Pahoittelemme asiakkaillemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Ilmoituksia voi toimittaa rajoituksista huolimatta
Paperi-ilmoitukset voi lähettää postitse tai jättää toimitalomme seinässä olevaan postilaatikkoon tai aulapalveluumme osoitteessa Sörnäisten rantatie 13 B, Helsinki.
Suosittelemme sähköistä ilmoittamista, joka on nopeampaa ja halvempaa kuin paperilomakkeilla ilmoittaminen. Sähköiset asiointi- ja tietopalvelumme löydät prh.fi-sivuilta.
Asiakaspalvelu palvelee puhelimitse klo 9-15, puh. 029 509 5050.
Neuvoa voi kysyä myös chatbotilla tai sähköpostitse
Kaupparekisterin chatbot neuvoo kaupparekisteriasioissa vuorokauden ympäri. Chatbot on käytettävissä prh.fi-sivustolla kaikilla kaupparekisteriä käsittelevillä sivuilla. Koulutustilaisuuksien vuoksi Chatbotin kautta ei kuitenkaan ole mahdollista siirtää keskustelua asiakasneuvojalle 16.-17.3.2023.
Voit lähettää meille myös sähköpostitse neuvontakyselyn
- kaupparekisteriasioissa: neuvonta.kaupparekisteri [at] prh.fi
- yhdistysrekisteriasioissa: neuvonta.yhdistysasiat(a)prh.fi
- tavaramerkkiasioissa: neuvonta.tavaramerkki(a)prh.fi
- patenttiasioissa: neuvonta.patentti(a)prh.fi
Lisätietoa:
Kirsi Lahtinen
Asiakas- ja tietopalvelupäällikkö
Puh. 029 509 5808